Häiriöselvitys 25.1. (ratkaistu)

Ongelma on saatu täysin ratkaistua. Illalla 25.1. esiintyi vielä järjestelmän palautumisesta seuranneita hitauksia, mutta ne optimoitiin kuntoon. Ongelman syntyyn vaikuttaneita asioita on myös jo muutettu samanlaisen tai vastaavan tilanteen ehkäisemiseksi. Myös laajempien varmistustoimien toteutus on välittömäasti aloitettu. 


klo 18:15 Selvitys/korjaus jatkuu


klo 17:15 iDiD-hallinta on jälleen käytössä.


klo 15:15 Korjaukset ja palautukset ovat hyvällä mallilla, prosessi ottaa vaan oman aikansa, emmekä me pääse sitä nopeuttamaan. Tunti sitten avasimme toistimien prosessit, joten näytöt saavat haettua aiemmin luodut sisällöt palvelimelta. Avaamme hallinnan vasta, kun järjestelmä on kokonaan palautunut. Arvioitu aika n. klo 17:30


klo 12:14 Ongelma on osoittautunut aiemmin luultua isommaksi. Tietokantaa palautetaan parhaillaan, mutta valitettavasti tässä kestää. Aika-arviot vaihtelevat puolesta tunnista useampaan tuntiin.


klo 11:27 Selvittelemme 25.1. aamupäivän aikana ilmenneitä häiriöitä. Palvelimia ja prosesseja voidaan uudelleenkäynnistellä selvityksen aikana, mikä saattaa aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoja. Pahoittelemme häiriötä.


iDiD-tukitiimi

010 281 4350