Toistimet-näkymässä voit tarkastaa, että kaikki toistimet ovat online-tilassa ja ottavat palvelimeen yhteyttä normaalisti. Viive yhteydenottojen välillä on tavallisesti korkeintaan joitakin sekunteja.


Tiedot toistimien yhteyksistä päivitetään, kun kirjaudut hallintaan sisään. Nähdäksesi ajantasaisimman näkymän yhteyksistä Toistimet-näkymässä päivitä näkymä painamalla näppäimistöstä F5 tai napsauttamalla selaimen päivityspainiketta.



Jos viive on pidempi kuin muutamia sekunteja, kokeile ensimmäiseksi päivittää näkymä painamalla F5.


Jos viive on päivittämisestä huolimatta huomattavan pitkä, kyseessä saattaa olla yhteysvirhe.


Aloita tarkistamalla, että toistintietokoneeseen tai toistinkoneen sisältävään näyttöön on kytketty virta ja se on päällä. Tarkista lisäksi, että verkkoyhteytesi toimii normaalisti. Mikäli sekä kone että verkkoyhteys toimivat normaalisti mutta viive sivustolla ei korjaudu päivittämisestä huolimatta, ota yhteyttä osoitteeseen support@idid.fi.