Mikäli iDiD/Päikky-kirjaaminen ei onnistu vaan lapsen nimen tilalle tulee virheilmoitus, ilmoitathan iDiD-tukeen, mistä virhetilanteesta on kyse. 


Oleellisimmat virheilmoitukset selityksineen:

  • Sovelluksen asennus on keskeneräinen.
    • Osoitteesta puuttuu providerToken (=iDiD:n tunniste) kokonaan. Sama virhe tulee, jos osoitteesta puuttuu accessToken (=päiväkodin tunniste), mutta jos osoite on haettu hallinnon käyttöliittymästä, ei tähän pitäisi koskaan törmätä.
  • Tunnisteella ei löytynyt henkilöä. Ota yhteys henkilökuntaan.
    • Tunnistetta ei ole liitetty yhteenkään henkilöön tässä kunnassa.
  • Henkilön tietojen haku epäonnistui. Ota yhteys henkilökuntaan.
    • Tunniste löytyy mutta henkilö, johon se on liitetty, ei ole tässä päiväkodissa.


Yhteystiedot

Ilmoita virheilmoituksista iDiD-tukeen sähköpostitse osoitteella support@idid.fi, tikettinä tai chatissa tukisivustollamme osoitteessa support.idid.fi tai soittamalla numeroon 010 281 4350 (arkisin klo 9–17). Muista kertoa yhteydenotossa, mistä päiväkodista ja näytöstä on kyse.