Jos kohtaatte iDiD-laitteidenne käytössä ongelmia, käykää aluksi läpi tämä tarkistuslista:

 

  1. Tarkistakaa, että näyttö on päällä.
  2. Tarkistakaa, että näytöstä on valittu oikea lähde.
  3. Tarkistakaa, tuleeko toistintietokoneeseen virtaa.
  4. Käynnistäkää toistintietokone uudelleen.
  5. Tarkistakaa verkkoyhteyden toimivuus kannettavalla tietokoneella tai mobiililaitteella.
  6. Tarkistakaa, että kaikki virtajohdot ja kaapelit ovat kunnolla kiinni.
  7. Tarkistakaa, onko näytöllä kahdeksannumeroinen rekisteröintikoodi.
  8. Toistimet-näkymästä iDiD-hallinnassa voi tarkistaa toistimen tilan.
  9. Jos näytöllä näkyy jotain muuta, voi siitä lähettää kuvan osoitteeseen support@idid.fi, niin pääsemme vianmäärityksessä eteenpäin.